LUZBY BERNAL

lunes, 3 de septiembre de 2012

HEBREW Message from the Galactic Federation 1/28/12


Message from the Galactic Federation 1/28/12




מסר מהפדרציה הגלקטית מיום 28 בינואר 201


כאשר אתם חווים את התהליך המתמשך שלכם של התעלות רוחנית, אתם תיסעו גבוה לתוך האור. אין מגבלות למקום אליו תיסעו, ומשימתנו להבטיח כי המסע שלכם יהיה בטוח. כמה מהנה זאת עבורכם, הכל תלוי בכם, אנחנו רק המלווים שלכם, הרועים שלכם, אתם חופשיים לחוות הזדמנות מבורכת זו בכל דרך שתשתוקקו. אתם יכולים לפחד כל יום להתקדם יותר ויותר, להאמין כי השמיים עומדים ליפול או שחוצנים רשעים באים לכבוש את הגזע שלכם , או אתם יכולים לשבת אחורנית לנוח ולקבל את הפלאים שהיקום מציג לכם. יש לכם גם את האפשרות למלא תפקיד פעיל בהליכים אלה, ואנו ,אכן, מזמינים אתכם לקחת חלק בהליכים אלה ולעזור לחבריכם בזמן הזה.


חלק מכם מבינים רבות ממה שהמתרחש בעולמכם, ורבים יודעים מאד מעט על אירועים אלה. לשיתוף של מידע קיימת חשיבות עליונה, מאחר והשיתוף מאפשר מעבר חלק ביותר שאפשרי מהמימד הנוכחי השלישי לביתכם החדש בעולמות גבוהים יותר. אנחנו רואים כי רבים מכם לוקחים תפקיד מוביל בעניינים אלה ואנחנו מבקשים להודות לכל אחד ואחד מכם על מאמציכם העצומים בכיוון זה. עבודתכם מגשימה דברים רבים. אם אתם יכולים ליהנות, אפילו כמה דקות, מהיתרון הנקודתי שלנו, אתם תראו עד כמה מאמציכם יכולים להשיג. לעכשיו,

אתם יכולים להאמין בכך ודעו כי מאמציכם המשולבים מזיזים הרים.


מחר אנחנו נראה כזו תמונה בהירה יותר עבורכם, ברגע שאתם מוציאים את עצמכם מחוץ למצב המימדי השלישי העכשווי של פירוד ומאבק. הקלות שבה תהיו מסוגלים לנהל את צרכיכם תגיע כהפתעה ותהווה שינוי קיצוני לרבים מכם, בעיקר לאלה שלא נסעו לכאן בזמן זה מממלכות גבוהות יותר כשירות למשימתנו המשותפת. עבור אלה מכם שהיו בדרך זו לפני כן, זיכרונכם על החיים במימד גבוה יותר יצופו חזרה כשתעברו חזרה לממלכות גבוהות יותר. עבור אחרים, חוויה זו תהיה חדשה מאוד עבורם, ואנחנו נהיה כאן כדי לעזור לכולם להתגבר על שינויים אלה ולדאוג לכך שהמעבר שלכם מהפיזי לרוחני יהיה כמה שיותר חלק ונוח עבורכם. אנחנו נהיה יותר ממאושרים לענות לכל שאלה שאתם עשויים לשאול, נאפשר לכם ליהנות מאירוע יוצא דופן זה כפי שאמור להיות, חגיגה מאושרת ושמחה.


תנו לנו את ההזדמנות לעזור לכולכם בדרך זו. הרשו לנו להיות לשירות לכם, כיוון שזוהי משימתנו בזמנים אלה. משימותיכם הן לדאוג כי תדאגו לעצמכם בהקשר להתעלותכם הרוחנית וכן לעזור לאחרים להבין ולקדם ביתר קלות שינויים אלה, ואנחנו כאן לעזור לכם. כך היקום תוכנן, מקום בו ישויות מוארות מכל רחבי היקום באים ביחד ועוזרים לאחרים להשיג את במלואו את הפוטנציאל שלהם. אנחנו רואים את הפוטנציאל האנושי בזמנים אלה כמעט בלתי מוגבל, ואנחנו, הפדרציה הגלקטית של אור, נמצאים כאן כדי להבטיח שאתם חופשיים לשאוף להשיג את מלוא הפוטנציאל שלכם ללא כל הפרעה מיותרת מאנשי האופל אשר מבקשים להשאירכם תחת שליטתם.


זוהי אחת מהמשימות שאנו מעסיקים את עצמנו עם כל אחת מהן ובכל יום ועבור אלה מכם שעודכנו לגבי אנשי האופל, אתם מבינים את עומק הארגון שלהם והשגשוג המהיר והרחב של נשק מתקדם. אנחנו עשינו צעדים גדולים לפרק את כוחותיהם ואין הם יותר מהווים איום לאנושות. זה רק ענין של זמן עד שאתם תהיו חופשיים לגמרי מרודנותם אותה בנו בערמומיות במשך מאות בשנים. האימפריה שלהם שהייתה פעם אדירה, מתפוררת לבנה אחר לבנה, ובלתי נמנע היום בו מנהיגיהם יתמודדו מול הצדק שמגיע להם. הם גם כן הבינו זאת עכשיו, והם כרגע מחליפים כל מה שהם יכולים בתקוה להקל על פשעיהם כנגדכם. ניתן לוותר על הצדק, וזה תלוי בכם כקולקטיב מה אתם חשים צריך להיות הפיצוי המתאים בגין פשעיהם. אתם חייבים ליצור איזון עדין, כיוון שמצד אחד קיימים הדברים הטובים שאתם עשויים לשקול כרחמים וסליחה, מצד שני קיימות נקודות חשובות שיש לשקלן כקארמה וכשיקום. זה יוחלט על ידכם בימים הבאים, ואנחנו נכבד כל החלטה שתחליטו. יש לנו גם לטפל בימים הבאים בקבלת פיצוי מאנשי האופל האלה.


יש לכם כה הרבה לצפות כשהעולם החדש יפרח לקראת קיומו, ואנו מאד מתרגשים עבור כולכם. תיהנו מכל יום כאילו היה היום האחרון כאן בעולם של המימד השלישי של הפיסי, כיוון שימיכם מתקצרים וקיימת האצה של הזמן. נצלו את מירב חוויותיכם כאן, כיוון שהם ישרתו אתכם היטב במאמציכם בעתיד. אנו מצפים לימים הבאים בהם יהיו לנו הרבה הזדמנויות לשתף אתכם בסיפורינו, ואנחנו גם מצפים שאתם תשתפו אותנו בחוויותיכם ובהרפתקאות טיולכם בדרך המערכת של המימד השלישי.


אנחנו הפדרציה הגלקטית של האור
כפי שתוקשר באמצעות גרג גילס.


No hay comentarios: