LUZBY BERNAL

jueves, 6 de octubre de 2011

נא קיראו לפני יום כיפור


ידידים יקרים,
"דרשו השם בהמצאו, קראוהו בהיותו קרוב." חכמינו זכרונם לברכה לימדו אותנו כי ימים אלו, בין ראש השנה ליום הכיפורים, הם ימים מיוחדים: ימים בהם האלוקים קרוב אלינו מתמיד ומוכן לשמוע לתפילותינו.
לקראת יום הכיפורים הבא עלינו לטובה, ברצוננו לאחל לך, למשפחתך וליקיריך גמר חתימה טובה. מי יתן ובורא העולם יחתום את כולנו בספר של חיים, בריאות ובשורות טובות בכל.
*
כשאנו מתכוננים ליום כיפור, כולנו מבקשים להוסיף עוד מצווה ומעשה טוב. השנה, ברצוננו לבקש מכם כי תשקלו לתרום לאתר בית חב"ד לקראת יום הכיפורים.
רוב הסיכויים שכבר נתקלתם בפעולותינו אונליין; אך גם אם לא, הנה סיכום קצר של השנה החולפת באתר:
למעלה מעשרים מיליון (!) מבקרים ביקרו באתרים בשפות השונות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית וגרמנית; אלפי שאלות הגיעו למערכת שאל את הרב בחודשים שחלפו, ועם זאת אנו משתדלים להקדיש תשומת ליב אישית לכל שאלה, לעזור, לסייע ולתת כתף תומכת במקרה הצורך.
אנו לא יכולים לעשות זאת לבדנו. בזכות תמיכתכם ונדיבות ליבכם אנו יכולים להמשיך ולסייע, להוסיף ולהרחיב את פעולותינו – אנא תירמו בעין יפה!
אם המצב הכלכלי שלכם לא מאפשר, אנא ראו מכתב זה כאיחולים בלבד לקראת השנה החדשה. אנו מאחלים לכם שבשנה החדשה הגלגל יסתובב ומזלכם יאיר ויזרח.
*
אנו מודים לכם מראש על תרומותיכם. יהי רצון שבזכות מצוות הצדקה ימלא בורא העולם את כל משאלות לבכם לטובה, אמן.
גמר חתימה טובה
בשם מערכת האתר
הרב מנדי קמינקר
אתר בית חב"ד
נ.ב. האם ביקרתם במדור המיוחד שלנו ליום כיפור? תוכלו למצוא בו את זמני כניסת ויציאת הצום בכל מקום בעולם לצד סיפורים, מאמרים ושימושון ליום כיפור. לחצו כאן כדי להיכנס למדור המיוחד
 

 

הינך מקבל מכתב זה מאיתנו כי השתמשת בשירותינו לאחרונה, או שציינת שברצונך לקבל מאיתנו התכתבויות מזמן לזמן. אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת התפוצה, לחץ כאן.

 

No hay comentarios: